Threads 200 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaşmayı başardı!
Threads, 200 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaşarak büyümeyi sürdürüyor.
Meta tarafından geliştirilen Threads CEO’su Mark Zuckerberg, 1 milyar aktif kullanıcı sayısına ulaşacaklarını açıkladı.
Meta tarafından geliştirilen Threads, X ‘in rakibi olarak 13 ay gibi kısa bir sürede 200 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaşması büyük bir başarı olarak değerlendirildi.
Meta CEO’su Mark Zuckerberg’in şirket ile ilgili açıklamalarında, 2024 yılının ikinci çeyreğinde 200 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaştığını açıklaması, şirketin 1 milyar aktif kullanıcı hedefi için oldukça gerçekçi bir veri niteliğinde bulunuyor.
Eski Facebook yöneticisi olan şimdiki İnstagram Başkanı Mosseri konu ile ilgili şu açıklamalarda bulundu:
“Threads platformunun 200 milyon kullanıcı sayısına ulaşmasını paylaşmaktan heyecan duyduğunu” belirtti.
“Threads’in insanları bir araya getirecek yeni fikirlere ilham olması ve bu muhteşem topluluğun büyümeye devam etmesini umduğunu” açıkladı.
Meta CEO’su Mark Zuckerberg:
“Threads’in bir milyardan fazla kullanıcıya sahip olma hedefinin gerçekleşmesi ihtimalinin oldukça yüksek olduğunu, açıklanan son kazanç tablosunda platformun başarılı bir şekilde büyüme yolunda ilerlediğini” belirtti.
“İlerlemelerinin gayet istikrarlı bir şekilde devam ettiğini, oldukça iyi etkileşimler gördüklerini ve platformun gidişatından memnun olduğunu” açıkladı.
Threads platformunun rakibi X’te ise gidişat o kadarda iç açıcı değil.
Eski adı Twitter yani X platformu, 2022 yılı sonu itibariyle Elon Musk tarafından satın alınmıştı. Yeni yönetim platformda bir takım değişikliklere giderek, bir çok üst yönetici ile de yollarını ayırdığını bildirmişti.
Financial Times tarafından paylaşılan rapora göre:
X, Musk yönetimi ile geçen bu süre zarfında neredeyse hiç büyümediği görüldü. Rapora göre, X’in aktif kullanıcı sayısı 2024’ün ilk çeyreğinde 251 milyona ulaştı. 2023 yılının ilk çeyreğine göre sadece %1,6 oranında bir büyüme gerçekleştirebildi.
X’in aktif kullanıcı sayısındaki bu durağan görüntü, analistler tarafından X’in CEO’su Elon Musk’un uyguladığı bir takım değişikliklerin sebep olduğu yönünde.
Eski ismi Twitter’in değiştirilmesi, bir çok uygulamanın ücretli olması vb. marjinal kararlar kullanıcılar tarafından kabul görülmediği işaret ediyor.